HR Administrativní Asistent/ka

HR Administrativní Asistent/ka

Místo výkonu práce: Praha
Datum nástupu: Duben 2023
Typ pozice: HPP, plný/zkrácený úvazek
Line Manager: Head of RDD HR

V současné době pracuje pro Humanitární a rozvojovou sekci organizace Člověk v tísni (ČvT) ve 23 zemích na 3 kontinentech téměř 1900 zaměstnanců.

Náš 16 členný HR tým působící na centrále v Praze se přímo stará o naše české a mezinárodní zaměstnance a dobrovolníky a dále podporuje rozvoj HR managementu v zemích, kde působíme.

Vaším hlavním úkolem bude administrativně zastřešovat HR procesy související s nástupem, adaptací, odměňováním a odchodem českých a zahraničních kolegů působících, jak na centrále v Praze, tak na misích v Africe, Asii, Blízkém východě, Ukrajině a dalších zemích Východního partnerství a Balkánu.

Dále bude do vaší náplně patřit:

  • Správa HR databáze a osobních složek zaměstnanců
  • Zapojení do celoorganizační implementace HR systému
  • Zajištění archivačního procesu v systému ELO
  • Administrativní podpora HR officerů (ostatních kolegů v HR oddělení)
  • Zpracovávání konzultantských, dobrovolnických smluv a smluv na dohodu
  • Administrativa spojena s nástupem a odchodem kolegů v Praze
  • Aktivní hledání prostoru pro zlepšení stávajících procesů a přístupů

Očekáváme od vás především:

  • Organizovanost a pečlivost
  • Samostatnost při organizaci vlastní práce i při řešení nestandardních situací
  • Zájem o práci s lidmi; schopnost s nimi přátelsky a citlivě komunikovat a respektovat rozdílné kulturní zázemí, ze kterého pocházejí
  • Diskrétnost, protože budete pracovat s osobními a citlivými údaji
  • Výbornou angličtinu (neboť v ní je vedena většina administrativy a komunikace)
  • Zkušenosti v personalistice nebo na administrativní pozici jsou výhodou
  • Zájem o práci s Excelem (středně pokročilá úroveň)
  • Základní pracovněprávní znalost výhodou

Nabízíme vám:

  • Zázemí jedné z největších neziskových organizací ve střední Evropě
  • Pestrou a smysluplnou práci s mezinárodním přesahem
  • Nástupní plat 31 000 - 33 500 Kč (plný úvazek)
  • 25 dní placené dovolené (plný úvazek)
  • Sick days
  • Laptop a mobilní telefon s firemním tarifem
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova
  • Firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích
  • Jazykové kurzy a možnost dalšího interního vzdělávání
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje (přednášky, webináře, Festival Jeden Svět apod.)
  • MultiSport kartu
  • Kanceláře v centru Prahy a kávu od Mamacoffee na pracovišti
  • Školku v přízemí budovy
  • Dog-Friendly Office

Jak se přihlásit:

Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět zasláním svého životopisu a krátkého motivačního dopisu přes náš přihlašovací formulář.

Kontaktováni budou pouze uchazeči postupující do dalšího kola výběrového řízení. Zaslané přihlášky hodnotíme průběžně, čím dříve se tedy přihlásíte, tím lépe. Výběrové řízení bude ukončeno v momentě, kdy pozici obsadíme.

Zaměstnanci Člověka v tísni jsou povinni se při výkonu své práce řídit Etickým kodexem Člověka v tísni jakož i dalšími klíčovými politikami organizace.