Koordinátor/ka syrské mise

Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V roce 2017 pracovalo pro naši Humanitární a rozvojovou sekci více než 1300 zaměstnanců ve 22 zemích (Asie, Afrika, Blízký východ a východní Evropa). Do našeho stále rostoucího týmu v Praze (s obratem více než 1,7 miliardy) hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Koordinátor/ka mise (Desk Officer). Více o naší pomoci se můžete dočíst na našich webových stránkách. Podívejte se také, co o práci pro Člověka v tísni říkají naši kolegové z misí.

Člověk v tísni působí v Sýrii od druhé poloviny roku 2012 v souvislosti s válkou, která v zemi vypukla. Programy přeshraniční humanitární pomoci jsou realizované v Sýrii skrze týmy syrských a mezinárodních pracovníků a jsou koordinovány z kanceláří v tureckém Gaziantepu a iráckém Erbílu. Syrská mise je v současnosti největší misí Člověka v tísní s objemem poskytnuté pomoci v hodnotě 30 milionů dolarů, náš tým aktuálně tvoří skoro 400 lidí, 376 místních zaměstnanců a zaměstnankyň a 20 zahraničních pracovníků. Člověk v tísni se zaměřuje především na zajištění potravinové bezpečnosti např. skrze potravinové balíčky a poukázky, podporu vzdělávání a zemědělství, zprostředkovávání pracovních příležitostí, zajištění přístupu k pitné vodě a rekonstrukce vodovodních a kanalizačních sítí a veřejné infrastruktury.

Nástup:  Dle dohody          
Místo působení:  Praha 2 se služebními cestami do regionu (Turecko, Irák, Sýrie a Jordánsko)
 

Vaše role

Stanete se součástí týmu Humanitární a rozvojové sekce na centrále v Praze a jako Koordinátor mise (Desk Officer) budete nejbližším partnerem mise a společně s jejím vedením v regionu budete zodpovídat za její správné řízení a rozvoj. Společně s nejužším vedením mise budete také tvořit strategii pro naše působení v zemi a jste spoluzodpovědní za její plnění. Podílíte se na personálním obsazení mise a spoluzodpovídáte za její vyvážené ekonomické hospodaření. Pro kolegy z mise jste hlavním kontaktem na centrále, koordinujete agendu a podporu ostatních oddělení ČvT směrem k našemu působení na misi. Účastníte se tvorby bezpečnostních pravidel pro působení v zemi, budujete vztahy s partnery, experty a donory v ČR i v zahraničí a v neposlední řadě kontrolujete misi v dodržování vnitřních pravidel a principů organizace. Jako Desk Officer / Koordinátor/ka mise budete úzce spolupracovat s kolegy na pozicích Regional Director, Finance Desk Officer, Junior Desk Officer a Support Desk Officer, kteří společně s Vámi tvoří tým pracující pro syrskou misi z Prahy.
 

Pro tuto pozici považujeme za důležité:

  • Zkušenost s projektovým managementem a vedením týmu v neziskové sféře a v zahraničí
  • Zkušenost s humanitárními anebo rozvojovými projekty
  • Schopnost srozumitelně a citlivě komunikovat s různými skupinami osob a respektovat jejich rozdílné kulturní zázemí
  • Schopnost posilovat vztahy s partnery a donory v ČR i v zahraničí
  • Zkušenost s psaním projektových žádostí
  • Výbornou znalost angličtiny, další jazyky (francouzština, arabština, …) výhodou
  • Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně i v situacích, kdy se pracovní zadání rychle vyvíjí
  • Zkušenost s rozpočty, podporou a supervizí v oblasti metodik a evaluací
  • Proaktivitu, analytické myšlení, schopnost rychle se naučit vnitřní procesy organizace

Co Vám nabízíme: 

  • Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace
  • Různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem (práce v mezinárodním týmu, pravidelné výjezdy do regionu BV, zejména kanceláří syrské mise)
  • Nástupní plat podle salary scale
  • Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
  • Fair trade kávu od Mamacoffee
  • Mateřskou školku pro děti zaměstnanců
  • Možnost vyjet na misi do zahraničí
  • 25 dní placené dovolené
  • Možnost home officů a možnost flexibilnější pracovní doby
  • Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme
  • Know-how a zaškolení do humanitární a rozvojové práce dle mezinárodních standardů a 25 letech zkušeností
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme (např. Festival Jeden Svět)
  • Fajn kolegy se zájmem o světové dění
  • Možnost vzít si svého pejska do práce.

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis v angličtině (jinou přihlášku do výběrového řízení nebudeme moci přijmout) přes formulář v následujícím odkazu. 

V případě jakýchkoli dotazů nám pište na adresu: lucie.souckova@peopleinneed.cz.