Seniorní ekonom/ka pro průřezové ekonomické a účetní agendy
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a osvětu i sociální práci v ČR. Do týmu naší pražské centrály hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici Seniorní ekonom/ka.
Úvazek: 0,5 až 1,0 (dle Vašich možností)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Praha 2
Nástup: únor 2021 (nebo dle domluvy)
Úvazek: 0,5 až 1,0 (dle Vašich možností)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Praha 2
Nástup: únor 2021 (nebo dle domluvy)
Jaká náplň práce Vás čeká?
- Kontrola a podpora sestavení účetní závěrky, závěrkových procesů a finančních částí výroční zprávy;
- průběžné sledování vývoje ekonomiky sekcí - sledování odchylek od plánu, komunikace řešení s odpovědnými osobami;
- spolupráce na sdílení best practice mezi sekcemi - od analytické fáze po testování a školení;
- analýza ekonomických a finančních procesů a návrhy na zlepšení - zpětná analýza našich procesů a modelování alternativ, ofenzivní hledání nedostatků a návrhy na zlepšení a zefektivnění;
- kontrolní činnost na úrovni ekonomických a finančních procesů - ve spolupráci s interním auditorem společnosti a na základě mandátu od vedení společnosti;
- analýza finančních rizik ČvT, včetně návrhů pro jejich řízení - spolupráce na minimalizaci finančních rizik (měnová rizika, rizika likvidity a další), průběžná komunikace se sekcemi, bankami, centrálním platebním týmem ČvT, ekonomy ČvT, finančním ředitelem apod.;
- spolupráce s finančním ředitelem ČvT na jeho průběžných a ad hoc agendách;
- spolupráce s hlavní účetní v oblasti ekonomiky a metodologie;
- metodická účetní a ekonomická podpora sekcí, s důrazem zejména na menší sekce. Sjednocování používaných postupů tam, kde to je možné. Sbírání dobrých praxí a přenášení mezi sekcemi, průběžné doškolování s důrazem na lepší využití SW nástrojů. Řešení ad hoc vzniklých situací, poradenství.
Co by měl/a splňovat ideální kandidát/ka?
- Alespoň 4 roky zkušeností s finančním a projektovým řízením, ideálně v mezinárodním prostředí;
- velmi dobrá orientace v oblasti účetnictví, zkušenost s bankovními produkty;
- zkušenost v oblasti poradenství velkou výhodou;
- ekonomické vzdělání;
- studium ACCA výhodou;
- samostatnost a proaktivnost;
- analytické schopnosti;
- velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti;
- výborná úroveň psaného a mluveného projevu v angličtině.
Co nabízíme my Vám?
- Stabilní zázemí jedné z největších neziskových organizací ve střední Evropě;
- zajímavou, smysluplnou a odpovědnou práci;
- přátelský a zároveň profesionální tým;
- podporu dalšího odborného i jazykového vzdělávání;
- flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova;
- kancelář v centru Prahy (5 min od I. P. Pavlova či Nám. Míru);
- dětský klub (pro předškolní děti zaměstnanců) přímo v místě pracoviště;
- nástupní plat 38 000 až 45 000 Kč hrubého (při plném úvazu), dle Vašich předchozích zkušeností;
- 5 týdnů placené dovolené.
Příjem přihlášek na tuto pozici byl již uzavřen. Děkujeme za pochopení.