Seniorní manager účetnictví
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a sociální práci a rovněž projekty aktivně řešící problematiku změny klimatu.
Působíme ve více než 37 zemích světa včetně ČR a v současné době pro nás pracuje více než 3000 zaměstnanců.
Naše centrální účetní oddělení aktuálně rozšiřuje svůj tým o seniorního managera účetnictví.
Pokud Vás baví účetnictví, analýza a logika, procesy či zpracování dat; nebo Vás láká aktivně se podílet na vývoji a zlepšování našeho ERP systému Microsoft Dynamics NAV, hledáme právě Vás!
Naše práce není rozhodně nudná či jednotvárná. Umíme a stále se učíme zpracovat a proúčtovat nejrůznější běžné i netradiční případy, podle toho, jaké projekty kolegové právě realizují, či kde pomáhají.
Nástup: ihned, případně dle dohody
Místo pracoviště: Praha 2
Úvazek: 0,8 – 1, dle domluvy
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Plat: 48 000 až 52 000 Kč hrubého při plném úvazku (dle zkušeností)
Čeká na Vás zajímavá a různorodá činnost, co bude náplní Vaší práce?
- Podílet se na nastavování pravidel, tvořit a upravovat procesy v dynamickém prostředí organizace;
- spolupráce s hlavní účetní na organizaci a metodickém vedení týmu;
- spolupráce na účetní závěrce společnosti, dohled nad inventarizací závazků a pohledávek u vybraných účtů; kontrola správnosti;
- spolupráce se statutárním auditem a daňovými poradci;
- zodpovědnost za svěřené celky / projekty;
- spolupráce na technickém vývoji ERP systému Microsoft Dynamics NAV;
- účtování běžných a mimořádných účetních operací.
Co by měl/a splňovat ideální kandidát/ka?
- Analytické schopnosti a logické myšlení;
- otevřenost k účetním specifikům organizace se širokým záběrem rozmanitých účetních případů z celého světa, zejména s ohledem na zahraniční pobočky;
- dobrou schopnost komunikace, organizační schopnosti, důslednost, schopnost vysvětlovat a předávat informace srozumitelně;
- chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti;
- zkušenost s vedením týmu výhodou;
- dobrá znalost podvojného účetnictví, obecný přehled v daňové oblasti;
- účetní praxi, dobrou znalost problematiky DPH;
- velmi dobrou znalost práce na PC (zejména Excel, Outlook, Word);
- znalost účetních programů Microsoft Dynamics NAV výhodou;
- AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem;
- výborná čeština či slovenština slovem i písmem.
Co můžeme nabídnout my Vám?
- Zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
- smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci;
- skvělé kolegyně a kolegy, otevřené a přátelské vedení;
- příležitost být součástí týmu, který podporuje chod celé organizace;
- podporu a vedení v náročnějších úkolech;
- prostor pro seberealizaci a další rozvoj – můžete se zapojit jak do odborných školení, jazykových, tak i kurzů zaměřených na softskills;
- útulné kanceláře v centru Prahy (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
- možnost pravidelného home office 1-2 dny v týdnu (na základě domluvy s nadřízeným manažerem);
- dětský klub (“školka”) pro předškolní děti zaměstnanců v přízemí;
- možnost vzít si zvířecího mazlíčka do práce;
- nárok na 25 dnů dovolené, 3 sick days, 3 dny na samostudium;
- služební telefon, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
- možnost účasti na zajímavých akcích, které ČvT pořádá (festival Jeden svět apod.).
Vážné zájemce prosíme, aby poslali svůj strukturovaný životopis a motivační dopis prostřednictvím tohoto odkazu:
Chci to zkusit!
Budeme se těšit na vaše reakce.Upozornění: Vzhledem k blížícímu se konci roku, vánočním svátkům a dovoleným se může stát, že se Vám ozveme až v novém roce. Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.