Seniorní manager účetnictví

Seniorní manager účetnictví

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a sociální práci a rovněž projekty aktivně řešící problematiku změny klimatu.  
Působíme ve více než 37 zemích světa včetně ČR a v současné době pro nás pracuje více než 3000 zaměstnanců. 

Naše centrální účetní oddělení aktuálně rozšiřuje svůj tým o seniorního managera účetnictví.

Pokud Vás baví účetnictví, analýza a logika, procesy či zpracování dat; nebo Vás láká aktivně se podílet na vývoji a zlepšování našeho ERP systému Microsoft Dynamics NAV, hledáme právě Vás!

Naše práce není rozhodně nudná či jednotvárná. Umíme a stále se učíme zpracovat a proúčtovat nejrůznější běžné i netradiční případy, podle toho, jaké projekty kolegové právě realizují, či kde pomáhají.

Nástup: ihned, případně dle dohody
Místo pracoviště: Praha 2
Úvazek: 0,8 – 1, dle domluvy
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Plat: 48 000 až 52 000 Kč hrubého při plném úvazku (dle zkušeností)

Čeká na Vás zajímavá a různorodá činnost, co bude náplní Vaší práce?

  • Podílet se na nastavování pravidel, tvořit a upravovat procesy v dynamickém prostředí organizace;
  • spolupráce s hlavní účetní na organizaci a metodickém vedení týmu;
  • spolupráce na účetní závěrce společnosti, dohled nad inventarizací závazků a pohledávek u vybraných účtů; kontrola správnosti;
  • spolupráce se statutárním auditem a daňovými poradci;
  • zodpovědnost za svěřené celky / projekty;
  • spolupráce na technickém vývoji ERP systému Microsoft Dynamics NAV;
  • účtování běžných a mimořádných účetních operací.

Co by měl/a splňovat ideální kandidát/ka?

  • Analytické schopnosti a logické myšlení;
  • otevřenost k účetním specifikům organizace se širokým záběrem rozmanitých účetních případů z celého světa, zejména s ohledem na zahraniční pobočky;
  • dobrou schopnost komunikace, organizační schopnosti, důslednost, schopnost vysvětlovat a předávat informace srozumitelně;
  • chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti;
  • zkušenost s vedením týmu výhodou;
  • dobrá znalost podvojného účetnictví, obecný přehled v daňové oblasti;
  • účetní praxi, dobrou znalost problematiky DPH;
  • velmi dobrou znalost práce na PC (zejména Excel, Outlook, Word);
  • znalost účetních programů Microsoft Dynamics NAV výhodou;
  • AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem;
  • výborná čeština či slovenština slovem i písmem.

Co můžeme nabídnout my Vám?

  • Zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
  • smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci;
  • skvělé kolegyně a kolegy, otevřené a přátelské vedení;
  • příležitost být součástí týmu, který podporuje chod celé organizace;
  • podporu a vedení v náročnějších úkolech;
  • prostor pro seberealizaci a další rozvoj – můžete se zapojit jak do odborných školení, jazykových, tak i kurzů zaměřených na softskills;
  • útulné kanceláře v centru Prahy (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
  • možnost pravidelného home office 1-2 dny v týdnu (na základě domluvy s nadřízeným manažerem);
  • dětský klub (“školka”) pro předškolní děti zaměstnanců v přízemí;
  • možnost vzít si zvířecího mazlíčka do práce;
  • nárok na 25 dnů dovolené, 3 sick days, 3 dny na samostudium;
  • služební telefon, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
  • možnost účasti na zajímavých akcích, které ČvT pořádá (festival Jeden svět apod.).

Vážné zájemce prosíme, aby poslali svůj strukturovaný životopis a motivační dopis prostřednictvím tohoto odkazu: 

Chci to zkusit!

Budeme se těšit na vaše reakce.

Upozornění: Vzhledem k blížícímu se konci roku, vánočním svátkům a dovoleným se může stát, že se Vám ozveme až v novém roce. Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.