pracovník/pracovnice SAS pro rodiny s dětmi v Bílině

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sociálně aktivizační pracovník/pracovnice na 0,5 úvazku. Vaší hlavní pracovní náplní bude pomoc rodinám ze sociálně vyloučených lokalit v Bílině s obtížemi, se kterými si neumí pomoci sami. Na bílinském pracovišti budete součástí týmu sociálních pracovníků, pod vedením koordinátora služeb.  



Co bude Vaší náplní práce?
 
  • vyhledávání rodin ze sociálně vyloučeného prostředí, které si neumějí sami ve své obtížné situaci pomoci
  • pomoc a podpora rodinám v těchto oblastech: bydlení, úprava rodinných poměrů,  zajištění finančních prostředků a hospodaření s nimi, uplatnění na trhu práce, kontakt s úřady, péče o děti, vzdělávání dětí, zajištění lékařské péče 
  • úzká spolupráce s mateřskými školami, základními školami, s orgánem sociálně právní ochrany dětí a jinými institucemi
  • administrativa
Co požadujeme?
 
  • VŠ, VOŠ v oboru sociální práce a v dalších oborech podle §110 zákona č.108/2006Sb.
  • ochotu přímé práce v lokalitách jako jsou např. Teplické předměstí  a Sídliště Za Chlumem atd.
  • zájem o danou problematiku a ochota dál se v této problematice vzdělávat,
  • samostatnost i schopnost pracovat v týmu,
  • zodpovědnost a snahu aktivně posouvat věci dál,
  • zájem o dění v našem městě,
  • dobrou znalost práce na PC - Microsoft Office,
  • trestní bezúhonnost
  • kladný vztah k očkování

Co Vám můžeme nabídnout?
 
  • práci na 0,5 úvazku
  • hrubou mzdu 11.500,- Kč
  • osobní ohodnocení až 1000,- Kč po skončení zkušební doby
  • smlouva na dobu určitou (běžně na jeden rok, s dalším prodloužením)
  • služební notebook
  • služební telefon
  • proplácení pracovních cest
  • 5 týdnů dovolené
  • pravidelné porady týmu, teambuildingy
  • supervize týmová povinně, individuální volitelně
  • vzdělávání – 24 hodin / rok
  • studijní volno – 16 hodin / měsíc + individuálně dle dohody
  • proplacení očkování proti hepatitidě A a B
  • možnost napracovat si hodiny dle domluvy
  • možnost účastnit se dalších aktivit pracoviště
  • možnost 3 sickdays / rok
  • možnost práce na home office
  • možnost mimořádných odměn 
  • jsme přátelští k dětem a psům
  • podporu od služebně starších kolegů a metodické řízení
  • zázemí zavedené neziskové organizace
  V případě zájmu o tuto pozici zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis koordinátorce sociálních služeb Alexandru Olahovi na e-mailovou adresu alexander.olah@clovekvtisni.cz. O termínu výběrového řízení budou vybraní uchazeči informováni. Vaše případné dotazy můžete zaslat e-mailem či se dotázat telefonicky na telefonním čísle 777 367 764 . Další informace naleznete na našem WEBU nebo FB.

Nástup leden 2022.